Özlem Vural Gürzel : “Külliye’de Kendimi Evimde Gibi Hissettim”

Beykoz Belediye Başkanı Özlem Vural Gürzel, Külliye ziyaretine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. En Son Haber’e konuşan Gürzel, ziyareti sırasında yaşadığı izlenimleri kamuoyuyla paylaştı.

“Devletin Tam Merkezinde Olduğumuzu Hissettik”

Külliye’de bulunduğu sırada “devletin tam merkezinde” olduklarını hissettiklerini ifade eden Gürzel, ortamın kendisinde güçlü bir etki bıraktığını belirtti.

“Atatürk Portresini Görmem Beni Etkiledi”

Gürzel, geçmişte AK Parti hakkında kendisine farklı bir algı anlatıldığını dile getirerek, partiye katılmadan önce bu söylemlere inandığını söyledi. Külliye’de Atatürk portresini görmesinin kendisini etkilediğini ifade eden Gürzel, “Bize yıllarca ‘AK Parti Atatürk düşmanı partidir’ diye anlatıldı. Ben partiye girene kadar buna inanmış biriydim. Ancak orada hiçbir problem olmadığı gibi Atatürk’ün sahiplendiğini gördüm.” dedi.

“Cumhurbaşkanımız Özür Diledi”

Cumhurbaşkanı ile görüşmesine de değinen Gürzel, devlet başkanlarıyla yapılan görüşme nedeniyle bekletildiklerini ve Cumhurbaşkanı’nın bu durum için özür dilediğini söyledi. Gürzel, “Ben inanamadım. ‘Estağfurullah’ dedim.” ifadelerini kullandı.

“Ulaşılmaz Değildi, Bir Devlet Babaydı”

Açıklamasında samimiyet vurgusu yapan Gürzel, “Her gün televizyonda gördüğümüz ulaşılmaz bir cumhurbaşkanı değildi. Orada bir devlet babaydı.” değerlendirmesinde bulundu.